Ofte stilte spørsmål og svar

Her finner du svar på det du lurer på!

Generelt

Generelt | Betaling | Reklamasjon

Er Bemaneh en butikk jeg kan besøke?

Bemaneh har ingen fysisk butikk i dag. Alle klær jeg designer vil bli lansert i min nettbutikk fortløpende.

Hvor lang leveringstid er det på din kolleksjon?

Leveringstiden varierer avhengig av om jeg har plagget på lager. Jeg syr kun ett av hvert plagg om gangen, og legger det ut i nettbutikken fortløpende

Når får jeg varene jeg har bestilt?

Alle ordrer fra Bemaneh blir sendt som Postens Klimanøytrale servicepakke dersom annet ikke er spesifisert. Normal leveringstid vil være mellom 3 til 5 virkedager, avhengig av hvor i landet du bor. Vi tar forbehold om noe lengre leveringstid i perioder der Bemaneh eller Posten har mye trafikk.

Les mer om Postens generelle vilkår for leveringstider og frakt.

Sender dere bestillingen i posten? 

Ja, jeg sender alle bestillinger etter normal postgang.

Hvordan beregnes fraktkostnad?

Vi forholder oss til posten og Bring sine generelle leveringsvilkår og priser.
Fraktkostnaden blir beregnet ut fra hvilke postnummer pakken sendes fra og til, samt vekt og mål på pakken. Dersom målene på pakken gjør at volum vekt blir høyere enn den reelle vekten på pakken, blir prisen beregnet ut i fra volum vekten.

Er prisene inkludert mva?

Ja, alle priser er inkludert merverdiavgift.

Betaling

Generelt | Betaling | Reklamasjon

Hvilken betalingsløsning er tilgjengelig? 

Betalingstjenesten i min nettbutikk heter Stripe. Stripe er en trygg, sikker og effektiv måte å handle på. Du trenger ikke en registrert konto hos Stripe for å betale med kredittkort. Alt du trenger er å fylle ut kortopplysninger som anvist.

Lagrer Stripe min kortinformasjon?

Stripe benytter SSL-teknologi for å holde informasjonen din trygg, og forhindrer at betalingsmottakeren mottar sensitiv kortinformasjon.

Reklamasjon

Generelt | Betaling | Reklamasjon

Min bestilling ble skadet under sending, hva gjør jeg?

Posten skal betale erstatning for registrert postsending som skades eller går tapt i tiden fra innlevering til utlevering. 

Du kan lese mer om postens generelle leveringsvilkår og reklamasjon her

Jeg har mottatt en ødelagt vare. Hva gjør jeg?

Defekte varer returneres gratis. Du kan velge å få tilsendt en ny vare eller få pengene tilbake

Jeg har mottatt en annen vare enn den jeg bestilte. Hva gjør jeg?

Dersom du har mottatt en annen vare enn den du bestilte, dekker naturligvis Bemaneh returkostnaden. Vi sender deg riktig artikkel så snart vi har mottatt returen.